sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Fitfarmin uudistettu Bikini challenge (summer edition 2014)

Uudet tuulet puhaltaa ja bikini challenge on vastaanotettu!

Valmennus alkaa virallisesti huomenna, mutta tänään olen jo syönyt bikini ohjeiden mukaisesti. Voin kertoa, että jäätävä määrä syömistä! Mutta olen niin mielissäni, kuinka monipuolista ruoka on, tai kuinka paljon vaihtoehtoja syömiseen on. Listalta löytyi jopa leipää, josta olen kyllä hyvin yllättynyt!

Muutenkin tämä bikini challenge näyttää todella paljon paremmalta kuin se missä olen aiemmin ollut, selvästi on otettu palautteista opiksi ja parannettu konseptia. Treeniohjelmatkin on nyt paljon paremmat, kun ei ole joka treeni niin kokonaisvaltainen vaan löytyy ylä- ja alakropalle omiakin treenejä. Eikä pitäisi kyllästyä treeniohjelmiin, kun tuosta näyttää löytyvän 5 erilaista salitreeniä ja joka viikko tulee uusi viikkotreeni, jonka voi suorittaa kotona. Ihan mahtavaa!! Huomenna heti ensimmäisen viikkotreenin pariin, kyllä vaikuttaa tehokkaalta :) 

Olen siis erittäin tyytyväinen päätökseeni, että lähdinkin mukaan Bikini challenge valmennukseen. Ja tällä kertaa minulla on myös parhaan ystäväni tuki, kun hän on myös valmennuksessa mukana. Hieman tuo painoasia minua on kuitenkin mietityttänyt, mutta en anna sen häiritä. Bikini challenge valmennusta suositellaan henkilöille joilla on max 10kg ylipainoa ja itse kun haluaisin vähän enemmän kuin 10kg pois. Mutta toisaalta ylipainoa ei ole varsinaisesti niin paljoa, normaalipaino häämöttää viiden kilon päässä. Superdieetin ohjeita noudattamalla painoa kyllä varmasti putoaisi enemmän nopeammin kuin tässä bikinissä. Bikinihän ei ole varsinaisesti laihdutusohjelma vaan kehon muokkausohjelma. Mutta mikä kiire minulla on? Hitaasti hyvä tulee! Uskon, että kroppani tulee seuraavan kymmenen viikon aikana muuttumaan kunnolla vaikkei paino niin älyttömästi tippuisikaan niin rasva palaa joka tapauksessa varmasti. Ja kun kymmenen viikon jälkeen tämä matka jatkuu vielä, jojo laihdutukset on historiaa :) Puoli vuotta on jo sen verran pitkä aika, että siinä pitäisi jo oppia ja saavuttaa jotain pysyvää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Erittäin mielellään otan kaikenlaisia kommentteja vastaan :)