tiistai 1. huhtikuuta 2014

Superdieetin ensimmäisten päivien fiiliksiä

Superdieetin ensimmäiset päivät on sujunut hyvin vaikkakin nälkä on vaivannut ajoittain. Yleensä kun olen alkanut jollekin Fitfarmin dieetille, niin alussa on ollut suorastaan ähky, kun ruokaa on sen verran paljon.  Tällä kertaa onkin toisin, heräsin jopa yölläkin siihen, että vatsa kurnii! :D Aineenvaihduntani taitaa siis olla nyt jo hyvässä käynnissä, kun olen alkuvuoden enemmän ja vähemmän syönyt tämän tapaisesti. Syy siihen miksi en ole alkuvuodessa sitten laihtunut johtuu varmastikin liian useista herkkupäivistä.

Nyt onneksi herkkuja ei ole tehnyt vielä ollenkaan mieli. Varmaan mulla on nyt niin vahva päätös tästä laihdutuksesta, etten edes salli itselleni ajatustakaan herkuista. No tiedän, että kyllä herkkuhimot jossain vaiheessa nostaa päätään, mutta silloin ei periksi anneta! Lupaan kuitenkin, että joka ikisestä mahdollisesta repsahduksesta raportoin tässä blogissa, niin siis jos sellaisia tulee. Ja lupaan itselleni, että jos repsahdan, niin jatkan siitä samasta hetkestä uudelleen dieettiä, koko päivän ei tarvitse mennä plörinäksi ;)

Liikunnan suhteen olen aloittanut rauhallisesti, kun olen ollut kunnon flunssassa. Eilen ja tänään olen käynyt kevyesti kävelemässä. Nyt ajattelin käydä vielä reippaalla kävelylenkillä vähän tunnustelemassa, joko huomenna uskaltaisin salille. Minulla onkin jo ikävä salille, kun en koko viime viikkona päässyt salille ollenkaan. Joten toivotaan parasta!


Energistä viikon jatkoa! :)

2 kommenttia:

  1. tsemppiä :) mä alotin 24.2 superdieetissä ja jatkan 14.4 bikini challengessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, tsemppiä sullekin Bikiniin! Voi olla, että mullakin se superdieetin jälkeen edessä, katsotaan :) Pitääpä lukea sinunkin blogia :)

      Poista

Erittäin mielellään otan kaikenlaisia kommentteja vastaan :)