maanantai 28. huhtikuuta 2014

Neljäs viikko

Tämä viikko ei ole mennyt ihan bc:n ohjeiden mukaisesti ja se näkyy puntarissakin. Olen syönyt joko liian vähän, tai ohi ruokavalio-ohjeiden. Meillä on ollut vieraita ja olen ollut sairaana. Yhden Hesburger aterian olen syönyt viikolla, karjalanpiirakkaa ja muutama karkkikin meni, ups. Kuitenkaan mitään mahdotonta mässypäivää en ole pitänyt, joten olen sinänsä aika tyytyväinen. Vaikkakin tuo hesen ateria olisi saanut jäädä syömättä! Joka tapauksessa tämän viikon "sluipailut" näkyi eilen puntarisa. Paino on tullut lisää 300g.



Saapa nähdä mikä on puntarin lukema tämän viikon jälkeen, kun haasteet ei tähän lopu, sillä olemme koko viikon reissussa eri paikoissa. Koitan pysyä edes suurin piirtein ruodussa, herkkuja en syö ja ulkona syödessä koitan valita kevyempää syötävää. Kuntosali jää edelleen tauolle, mutta viikkotreenejä koitan tehdä matkallakin! Lenkkarit ja treenivaatteet on pakattu :) Salilla sain viime viikolla käytyä vain kerran joten kova into olisi jo sinnekin, mutta ei auta ei. Reissun jälkeen sitten uudella tarmolla :) Nyt vaan pää kylmänä reissussa, en anna houkutuksille periksi!! 

Harmittaa, kun en ehdi paneutua tähän blogiin nyt enempää, mutta jospa sitä taas sitten ensi viikolla, kun matkalta saavumme.

Energistä viikkoa kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla, jään seurailemaan! :)

    Mielenkiintoista myös lukea sun kokemuksia tuosta Bikini Challengesta, itsekin oon miettinyt et pitäiskö osallistua tohon kunhan oon ensin vähän saanut pudotettua näitä kiloja itsekseen lisää. Haluaisin nimittäin pudottaa vielä 20kg, joten saan tuosta valmennuksesta varmaan paremman hyödyn jos lähtöpaino olis jo valmiiksi vähän lähempänä tavoitetta..? :)

    VastaaPoista
  2. Hei, mitä kuuluu? Odotan innolla seuraavaa päivitystäsi. Itseki olen saanut 3 kiloa pois, tosin vielä on matkaa ihannepainoon. Tsemppiä!

    VastaaPoista

Erittäin mielellään otan kaikenlaisia kommentteja vastaan :)