tiistai 8. huhtikuuta 2014

Mä oon niin fiiliksissä taas!

"Mä oon fiiliksissä, fileis - fileis - fileis
mä oon fiiliksissä, fileis - fileis - fileis
enkä voi sille mitään, käännän volymeee lisää
turn up (turn up) - turn up (turn up) ja nostan kädet taivaalle!"
 
 
Tämä biisi soi tänään aamu kuudelta päässäni salilla ja treeni kulki loistavasti! Ihan mieletön fiilis oli kyllä taas jälleen kerran treenissä ja treenin jälkeen :) Tein EFBW1 treenin ja nyt en enää sykkeen nostatuksissakaan himmaillut, vaan annoin palaa! Tuota maksimisykettä en ole yksin treenatessani korkeammaksi saanut, joten aika täysillä mentiin.
 
 
 



 

2 kommenttia:

  1. Moikka! Löysin sattumalta blogisi ja samoista jutuista kirjoittelen tuolla omassa blogissani,joten jäin tänne sinua seurailemaan :) Tsemppiä sulle kovasti sun projektiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mukava juttu, minäpäs seurailen myös sinun blogia!

      Poista

Erittäin mielellään otan kaikenlaisia kommentteja vastaan :)